speechless..

assalamualaikum...salam sejahtera...
kali ni agak2 apa perlu aku menaip ye...upload gambar lagi....bercerita...atau luahan perasaan...
before that, lin cuma nak bagitahu now lin tengah tunggu tawaran untuk sambung degree..
harap sangat dapat..amin.....
sekurang2nya dengan adanya degree lin boleh ubah nasib keluarga lin..
doa-doakan lin, wahai kawan2 sekalian....

okay...back to the topic..
sekarang ni, lin sedang merindukan seseorang yang tak mungkin rindukan lin..
dia berubah setelah sebulan dia sambung belajar kat puswari, KL..
teramat la sedih...dia tinggalkan lin...dia mendiamkan diri macam tu je...
dia block lin kat wechat, die block no phone lin kat no 017 dia...mesej yang lin hantar kat FB satu pun tak reply..no digi kitorang lagi la dia tak guna..hurmmm..sangat kecewa..

kenapa? mengapa? 
hati ni seringkali dikecewakan dan disakiti..padahal aku setia dan sayangkan dia...
adakah aku salah dalam memilih pasangan?? atau belum masanya aku bertemu dengan jodohku??

aku kat JB rindukan dia, risaukan dia dan tunggu dia...tapi semua tu tak berkesan bagi dia..
kenapa dia tak faham perasaan ni?? apa salah aku??
hurmmm...

muhamad harith azizi bin aziz....
terima kasih untuk semuanya.....lin rindu sangat dekat izi...lin still tunggu izi...

Terima Kasih sebab sudi baca.. (^_~)

No comments:

Post a Comment