pertemuan kami di alam pra- U

Pada mulanya, aku tak nak masuk tingkatan 6..sebab aku tahu, orang2 yang rajin belajar je dapat lalui form 6 ni..tapi disebabkan tiada pilihan lain dan arahan daripada kedua ibu bapa..aku teruskan jugak..

okay...mula-mula memang annoying gile dengan student2 form 6 kat situ...tapi bile da lame2 kenal mereka ni semua..
agak gile mereka ni semua...hhahaha..
yeeahh!!! this my girls
|
|
|
|
|
|
|
v


terlalu banyak gambar kami bersama..ni la gambar bile da digabung...
susah senang..kami bersama..
setiap daripada mereka ade jalan cerita masing-masing termasuk la aku...
insyaallah...kalian semua kuat untuk harungi dugaan dan cabaran yang allah s.w.t beri pada kita..
kalian sememangnya kuat...
aku harap persahabatan ni kekal selamanya..

love you all so much...

Terima Kasih sebab sudi baca.. (^_~)

No comments:

Post a Comment