My Super Girl!!

 


die seorang budak luar negeri yang baru berpindah ke Johor pade tahun 2008..
die seorang budak chubby..ahhahha...
actually, mase tu lin tak rapat pun dengan die..
nak berbual dengan die pun memang tak la kan pade mulenye...hahhahhaa <---sombong gile lin..
tapi naik je Form3, lin mule rapat dengan die..
so ke mane diriku atau dirinye mau pergi..kami selalu together!! tak boleh di pisahkan..ok..
even nak g toilet or mane2 jewla mesti berdua..hahhaha
mase awal form4 kitorang dalam kelas duduk sebelah2..tapi malang nye tu semua sekejap je atas arahan guru kelas kitorang..
lin kene dok sorang2..hahhaha..tapi kalau da masuk subjek len..kitorang dok together blek..hahhhaha..
nek form5 je..da cakap kat cikgu nak dok sebelah die..then dapat..YEAHHH!!!
suke sangat..
sepanjang perkenalan kami..tipu la kan kalau tak gadoh n tak bertegur...hahhaha..tapi tak boleh lame la..5min je da ok blek...hehheehe..
banyak kisah suka dan duka lin, die tahu...nak katekan semua la..even perkara kecik... 

eh! sape ni?? yang lin cite...
nah!! tengok ni... 
|
|
|
|
|
v

 

ini die..Nurhairunhanani..lahir pade 5/6...
die adalah kawan yang the best yang pernah lin kenal..
beb! love u so much...thanks sebab sudi kawan dengan aku..
ko tak pernah jemu dengar cite aku even cite tu aku da ulang banyak kali..
thanks sebab banyak nasihat aku n selalu ade untuk aku sampai ari ini..
even kadang2 aku banyak kali sakitkan ati ko..ko tetap dengan aku lagi....
tengok gambar ni..kite selalu nak samekan.. nak jadi pengawas pun kene same2...hahhaha..
|
|
v


u promises!!
|
|
|
|
v




*kalau tak nampak, klik je gambar ni..

ingat janji kite taw...
aku pegang janji ko, dear...

*to the other friends...u all still in my heart n my mind!!
LOVE U ALL!!!
ecspecially, akim, syafiq, syazani, meon, miera, zahirah, hariza, lis,
kila, intan, azreen, wawa, diana, amy & 5Terbilang..

Terima Kasih sebab sudi baca.. (^_~)

No comments:

Post a Comment